lördag 25 oktober 2008

tråkigt...

Jag lyckades äta något, blev lasagne vilken var rätt så äcklig faktiskt. Men det får duga, bätre än att äta smörgås iaf.

Nu sitter jag och tittar på brottskod:försvunnen och fattar inte ett dugg eftersom jag tittar på dataskärmen istället för att följa med på tvn. Har suttit här vid datorn ett antal för många timmar, men orkar inte göra något anat. Har suttit och spelat en massa med Caileh och Evanna, så de har ju inte varit tråkigt i alla fall. Fast nu har hon vars tur det är i spelen försvunnit (småbröder är visst rätt jobbiga, även om jag själv har sluppit iväg att ha några sådana), så jag har rätt tråkigt i väntan att hon ska komma tillbaka. Jag vet inte varför jag skriver om detta egentligen, kan inte vara särskilt roligt att läsa precis.

Inga kommentarer: